کنگره امریکا از لایحه کمک به اسرائیل بدون اوکراین پشتیبانی نکرد

© AP Photo / J. Scott ApplewhiteФлаги Украины и США у здания Капитолия в Вашингтоне
Флаги Украины и США у здания Капитолия в Вашингтоне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.02.2024
عضو شوید
کنگره ایالات متحده ای امریکا به لایحه کمک به اسرائیل بدون اوکراین رای منفی داد.
به گزارش اسپوتنیک، نتایج رای گیری نشان می دهد، که مجلس نمایندگان ایالات متحده از لایحه کمک به اسرائیل که شامل بودجه برای اوکراین نمی شود، پشتیبانی نکرد.
برای تصویب این لایحه، همانطور که سرویس مطبوعاتی قوه مقننه امریا پیشتر گزارش داده بود، پشتیبانی بیش از دو سوم نمایندگان کنگره مورد نیاز بود. 180 قانونگذار بر خلاف این هنجار رأی دادند، به این معنی که پروژه پشتیبانی لازم را دریافت نکرد.
Флаги Украины и США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.06.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
کاخ سفید: امریکا بودجه ای کافی برای پشتیبانی از اوکراین تا پاییز امسال دارد
این رای گیری از شبکه های کابلی امریکا پخش شد. سناتورهای امریکایی پیش از این لایحه بودجه سازشی را پیشنهاد کرده بودند، که 118.3 میلیارد دالر برای کمک به اوکراین، اسرائیل و حل و فصل وضعیت در مرز جنوبی اختصاص می‌داد. این پیش‌نویس در پاسخ به درخواست‌های جمهوری‌خواهان برای تأمین بودجه برای رسیدگی به مهاجرت غیرقانونی پس از آن که آنها از بحران مرزی به عنوان بهانه‌ای برای جلوگیری از بحث درباره کمک‌های درخواستی دولت به اوکراین استفاده کردند، تهیه شد.
مدرک سازش سنا با انتقاد شدید جمهوری خواهان در مجلس روبرو شد که اقدامات پیشنهادی را ناکافی می دانند. به عنوان یک گام جایگزین، نمایندگان کنگره سند خود را برای تخصیص کمک به اسرائیل در یک بسته جداگانه مطابق با 14 میلیارد دالری که پیش از این از سوی جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده درخواست شده بود، آماده کردند. کاخ سفید وعده داد در صورت تصویب این سند را وتو خواهد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала