واکنش مسکو به تحریم های اتحادیه اروپا بر واردات گاز مایع روسیه

© Sputnik / Ilja Pitalevمذاکرات روسیه و پاکستان برای ساخت خط لوله گاز شمال-جنوب
مذاکرات روسیه و پاکستان برای ساخت خط لوله گاز شمال-جنوب - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.04.2024
عضو شوید
سخنگوی ریاست‌ جمهوری روسیه طی واکنش به تحریم های اتحادیه اروپا بر واردات گاز مایع گفت، روسیه از "عینک‌ خوش بینی واهی" استفاده نمی‌کند.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پسکوف سخنگوی ریاست‌جمهوری طی واکنش به تحریم های اتحادیه اروپا بر واردات گاز مایع گفت: "هیچ کس در اینجا عینک‌ خوش بینی واهی به چشم نمی‌زند و ما می‌دانیم که تحریم‌ها ادامه خواهد داشت و محدوده های که حریفان ما سعی خواهند کرد به آنها حمله کنند، مشخص است."
پیشتر توبیاس بیلستروم، وزیر خارجه سویدن گفت که کشورهای اتحادیه اروپا قصد دارند در چهاردهمین بسته تحریم ها علیه روسیه، ممنوعیت واردات گاز طبیعی مایع را لحاظ کنند.
Рабочий на газораспределительной станции в России - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.05.2023
بعید است اتحادیه اروپا واردات گاز از خط لوله روسیه را ممنوع کند
روسیه بارها اعلام کرده است که این کشور با فشارهای تحریمی که غرب از چندین سال پیش علیه روسیه شروع کرده و همچنان در حال افزایش آن است، مقابله خواهد کرد. مسکو خاطرنشان کرد که غرب شجاعت پذیرش شکست تحریم های خود علیه روسیه را ندارد. در کشورهای غربی بارها نظراتی مبنی بر بی اثر بودن تحریم های ضد روسیه مطرح شده است.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه اعلام کرد که سیاست مهار و تضعیف روسیه استراتیژی دور مدت غرب است و تحریم ها ضربه جدی به تمام اقتصاد جهانی وارد کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала