رهبر جبهه مقاومت ملی: اکنون مردم افغانستان غرب را به چشم یک "منافق" می‌بینند

© @https://twitter.comرهبر مقاومت علیه طالبان: آماده هر نوع جنگ هستیم
رهبر مقاومت علیه طالبان: آماده هر نوع جنگ هستیم - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.04.2024
عضو شوید
رهبر جبهه مقاومت ملی هشدار داده است، که انجام یورش در خاک امریکا یا اروپا از سوی گروه‌های تروریستی "بسیار محتمل" است و بهترین اقدام در برابر گروه طالبان مقاومت نظامی است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری مقاومت، احمد مسعود، رهبر جبهه مقاومت ملی که به تازگی با روزنامه معروف "دیلی میل" مصاحبه کرده، پیرامون بالاگرفتن خطر تروریسم و تبدیل شدن افغانستان به پناهگاه امن گروه‌های تروریستی صحبت کرده است.
احمد مسعود در گفت‌وگو با روزنامه دیلی میل از امریکا خواسته است تا درباره ای سیاست خود در قبال افغانستان تجدیدنظر کند.
رهبر جبهه مقاومت ملی در گفت‌وگو با دیلی میل خاطرنشان کرده استف که در حال حاضر "رقابت خشمگین" میان گروه‌های تروریستی به میزانی وجود دارد که در یورش یازده سپتمبر وجود داشت.
احمد مسعود - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.03.2024
احمد مسعود: مردم افغانستان به زودی شاهد حاکمیت مردم، آزادی و برابری خواهد بود
احمد مسعود گفته است، که مردم افغانستان در برابر رژیم طالبان که به طور سازمان‌یافته حقوق‌ شهروندان را نقض می‌کند، "ناامید و تنها" رها شده‌اند.
رهبر جبهه مقاومت ملی گفته است، که اکنون مردم افغانستان غرب را به چشم یک "منافق" می‌بینند.
احمد مسعود هشدار داده است، که جو بایدن در سیاست خود در قبال افغانستان تجدیدنظر کند، ورنه پیامدهای بزرگی در پی خواهد داشت.
رهبر جبهه مقاومت هشدار داده است، که خطر افزایش تروریسم در خلاء ایجاد شده پس از توافقنامه دوحه و بیرون شدن امریکا از افغانستان، رو به افزایش است.
رهبر جبهه مقاومت ملی گفته است، که وضعیت بحرانی کنونی جهان به گونه گسترده به طالبان کمک می‌کند: از جنگ اوکراین گرفته تا جنگ غزه و اتفاقات دیگر که در سراسر جهان می‌افتد.
احمد مسعود تصریح کرده است، که نوعی "بی‌حسی" در غرب وجود دارد و آنها در حال فراموش کردن آنچه در افغانستان می‌گذرد، هستند.
رهبر جبهه مقاومت ملی گفته است، پشتیبانی که از اوکراین یا دیگر کشورها می‌شوند، اگر از جبهه مقاومت ملی صورت بگیرد، "طالبان نخواهند توانست در مقابل ما بایستند و در جریان چند ماه حداقل یک چهارم افغانستان آزاد خواهد شد".
موصوف در ادامه تصریح کرده است: "ما همین‌گونه درست و دقیق سقوط کابل را هم پیش‌بینی کرده بودیم".
رهبر جبهه مقاومت ملی از جامعه جهانی خواست، که به آنچه در افغانستان می‌گذرد، توجه کند؛ جایی که به قول موصوف "هر اثری از دموکراسی در حال نابود شدن است".
رهبر جبهه مقاومت ملی افزوده است، که "تلخی طالبان" در حال افزایش است، اما مردم افغانستان خود را در برابر این گروه "تنها، ناامید و دست خالی" احساس می‌کنند.
احمد مسعود خاطرنشان کرده که گروه طالبان حقوق مردم را سلب کرده و مقاومت ملی تلاش برای بازگرداندن این حقوق است.
رهبر جبهه مقاومت ملی گفته است، که مردم از میان اقوام مختلف و زن و مرد، همه از وضعیت خسته‌اند و می‌خواهند کاری انجام دهند و مبارزه کنند.
رهبر جبهه مقاومت ملی تصریح کرده است بهترین اقدام در برابر گروه طالبان مقاومت نظامی است.
رهبر جبهه مقاومت ملی گفته است، که مقاومت در برابر طالبان از یک ولایت آغاز شد و اکنون به 17 ولایت گسترش یافته است.
این جبهه یادآوری کرده است، که رهبر جبهه مقاومت ملی بارها از خطر گسترش تروریسم هشدار جدی داده که این ناشی از حضور طالبان تروریست و تبهکار در افغانستان است. طبق آن چه رهبر جبهه مقاومت ملی هشدار داده جهان این روزها شاهد قدرت‌گیری فعالیت تروریستان در برخی مناطق و کشورها است و همه به نحوی به تکاپو افتاده‌اند که با این پروژه شوم چگونه مبارزه کنند.
یادآوری می کنیم، که گروه طالبان پس از یک معامله پیچیده و پنهان با امریکا در دوحه پایتخت قطر، در پانزدهم ماه اگوست سال 2021 کنترل افغانستان را به دست گرفت و از آن زمان تاکنون با رفتار تندروانه شهروندان افغانستان به ویژه بانوان را به تنگنا قرار داده است.
با وجود اعلان بخشش عمومی از سوی رهبر این گروه، اما جنگجویان این گروه تاکنون بیش از دو هزار نظامیان و کارمندان حکومت پیشین را زندانی، شکنجه و کشته اند.
در ماه های پسین یورش های جبهه های مخالف گروه طالبان بر جنگجویان این گروه افزایش پیدا کرده و تاکنون صدها تن از جنگجویان این گروه در یورش های جبهه های مخالف این گروه کشته و زخمی شده اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала