مصاحبه کارلسون با فیلسوف روسی

© Sputnik / Grigory Sysoev  /  مراجعه به بانک تصاویر Лидер Международного Евразийского движения Александр Дугин во время церемонии прощания с дочерью Дарьей Дугиной
Лидер Международного Евразийского движения Александр Дугин во время церемонии прощания с дочерью Дарьей Дугиной  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.04.2024
عضو شوید
خبرنگار مشهور امریکایی گفت و گویش با فیلسوف روسی را منشتر کرد.
به گزارش اسپوتنیک، تاکر کارلسون روزنامه نگار امریکایی مصاحبه ای با الکساندر دوگین فیلسوف روسی منتشر کرد. ویدیویی ضبط شده ای به مدت کمی بیش از 20 دقیقه در شبکه اجتماعی ایکس از روزنامه نگار امریکایی منتشر شد.
کارلسون هم صحبت خود را "مشهورترین" فیلسوف سیاسی خواند و گفت، که اوکراین، دختر این فیلسوف را ترور کرد.
Американский журналист, основатель видеоплатформы Tucker Carlson Network Такер Карлсон - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.02.2024
کارلسون از درخواست پولی بوریس جانسون برای مصاحبه پرده برداشت
کارلسون در ویب سایت شخصی خود، دو عنوان فرعی را بیان کرد: "رفتار خود ویرانگری غرب" و "از چه زمانی روسیه به عنوان دشمن اصلی امریکا شناخته شد؟".
دوگین در این مصاحبه، از آن میان، ماهیت لیبرالیسم را مورد بحث قرار داد و خاطرنشان کرد، که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه را یک "رهبر سنتی" می داند که روند بیرون کردن کشور از نفوذ جهانی را آغاز کرده است.
این فیلسوف همچنین اظهار داشت، که پوتین از ارزش های سنتی دفاع می کند و دلیل دشمنی امریکا با روسیه در سیاست های رهبر روسیه است.
یادآوری می کنیم، که در ماه فیبروری، این روزنامه نگار امریکایی مصاحبه ای با پوتین را در ویب سایت خود منتشر کرد و سپس آن را در شبکه اجتماعی X و یوتیوب منتشر کرد. از زمان انتشار، این ویدیو بیش از 212 میلیون بازدید در X و بیش از 19 میلیون بازدید در یوتیوب داشته است. این مصاحبه همچنین در ویب سایت کرملین منتشر شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала