خانه ئیلاقی رئیس شرکت آلمانی به دلیل ارسال سلاح برای اوکراین به آتش کشیده شد

© Photo / U.S. Air Force / Roland BalikПогрузка военной помощи для Украины на авиабазе Довер, США
Погрузка военной помощи для Украины на авиабазе Довер, США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.05.2024
عضو شوید
افراط گرایان چپ گرای آلمان مسئولیت آتش زدن یک خانه ائیلاقی در ملک آرمین پاپرگر، رئیس شرکت دفاعی راین متال را بر عهده گرفتند و در توضیح این اقدام خود گفتند که این شرکت با تامین سلاح به اوکراین خود را ثروتمندتر می کند.
افراط گرایان چپ گرای آلمان مسئولیت آتش زدن یک خانه ائیلاقی در ملک آرمین پاپرگر، رئیس شرکت دفاعی راین متال را بر عهده گرفتند و در توضیح این اقدام خود گفتند که این شرکت با تامین سلاح به اوکراین خود را ثروتمندتر می کند.
به گزارش اسپوتنیک، این حادثه صبح سه شنبه در شهرداری هرمانزبورگ در ایالت فدرال نیدرزاکسن رخ داد. مدت کوتاهی پس از آتش سوزی، بیانیه ای از سوی افراط گرایان چپ که مسئولیت این حادثه را برعهده گرفتند، در پلتفرم ایندی مدیا منتشر شد.
MK-20 Cluster Bombs  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.07.2023
واکنش اتریش و آلمان به تصمیم امریکا مبنی بر تأمین مهمات خوشه ای برای اوکراین
به نقل از روزنامه بیلد، افراط گرایان در بیانیه ای گفتند: "شب 28 و 29 اپریل 2024، ما یک بمب آتش انداخت را در خانه تابستانی آرمین پاپرگر کار گذاشتیم".
در این بیانیه ادعا می شود که راین متال در حال نتیجه گیری از "نقطه عطف" اعلام شده توسط اولاف شولز صدراعظم آلمان در ارتباط با شروع عملیات نظامی ویژه روسیه در اوکراین است. به گفته آنها، شرکت آلمانی در حال انباشت "انواع مختلف تانک های قدیمی" است که "اکنون می توانند همراه با مهمات و با سود زیادی به اوکراین فروخته شوند."
در پایان بیانیه افراط گرایان چپ گرای آلمان آمده است: "راین‌متال تنها در مقیاس ملی به برنامه‌ریزی ، تولید و کشتن اشتغال ندارد"، و همچنین خواستار آزادی دانیلا کلته، تروریستی از سازمان چپ افراطی جناح قوای سرخ (RAF) هستند که اخیراً دستگیر شده است.
Российские военные и бойцы ЛНР в освобожденном Лисичанске - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.04.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
کنکاش نامنتظره درباره ای پایان درگیری اوکراین در آلمان
راین متال، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تجهیزات نظامی در اروپا، در سال گذشته گردش مالی خود را با 12 فیصد افزایش به 7.1 میلیارد یورو رساند. گزارش سالانه این شرکت دفاعی آلمان با صراحت گفته می شود که از افزایش تقاضا در ارتباط با درگیری مسلحانه در اوکراین "سود ویژه" حاصل شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала