در تمام میدان هوایی های امریکا حالت فوق العاده اعلام شد

© Fotolia / Vichie81کانگرس امریکا
کانگرس امریکا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منابع خبری از اعلام حالت فوق العاده در همه میدان هوایی های آمریکا خبر می‌دهند.

به گزارش تسنیم، با افزایش تدابیر امنیتی در میدان هوایی های سراسر امریکا، نیروهای امنیتی مسلح، تیم های ضربت و یگان های ویژه به میدان هوایی ها اعزام شده اند.
پایگاه انترنتی شبکه تلویزیونی ان بی سی نیوز روز چهارشنبه در گزارشی نوشت: با اطمینان فزاینده اطلاعات امریکا مبنی بر دخالت داعش در حملات تروریستی میدان هوایی استانبول ترکیه، مقامات امریکا تدابیر امنیتی در میدان هوایی های امریکا را افزایش داده اند.
در این گزارش آمده است: دستگاه اطلاعاتی آمریکا هر لحظه اطمینان بیشتری پیدا می کند که حمله به میدان هوایی استانبول کار داعش بوده است و به همین علت، مقامات واشنگتن در حال افزایش تدابیر امنیتی در فرودگاه های این کشور هستند؛ برخی از مقامات امریکایی نگران وجود حملات مشابه ای به خاطر همزمانی تعطیلات چهارم جون با رخصتی ماه رمضان هستند و برخی دیگر می خواهند با نمایش آشکار قدرت خود، به مسافران اطمینان بخشند. داعش به طور مشخص، خواستار حملات بیشتری علیه غرب در طول ماه رمضان شده است — مقدس ترین روز این ماه، «شب قدر» است که از دوم جون شروع و پنجم جون تمام می شود.
مقامات امریکا نگرانند پس از ناکامی های داعش در میدان نبرد در سوریه و عراق، این گروه تروریستی بیش از هر زمان دیگر، مصمم به انجام حملات تروریستی در داخل امریکا شود.
ان بی سی نیوز در ادامه می افزاید: سازمان تأمین امنیت حمل و نقل امریکا، تدابیر امنیتی در میدان هوایی های عمده امریکا را افزایش داده است، میدان هوایی هایی مانند جان اف کندی و لاگاردیا در نیویورک و آتلانتا هارتسفیلد-جکسون.
برخی منابع پولیس به ان بی سی نیوز گفتند نیروهای امنیتی مسلح، تیم های ضربت و یگان های ویژه به میدان هوایی ها اعزام شده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала