امریکا برای کنترول تسلیحات به روسیه پیشنهادی ارائه کرد

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر اعلام شرط به رسمیت شناختن مقامات جدید در افغانستان از سوی روسیه
اعلام شرط به رسمیت شناختن مقامات جدید در افغانستان از سوی روسیه  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.10.2023
عضو شوید
ریابکوف: روسیه پیشنهادهایی در مورد کنترل تسلیحات از ایالات متحده دریافت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت که مسکو پیشنهادهایی از واشنگتن برای از سرگیری گفتگوها در مورد ثبات استراتژیک و کنترل تسلیحات دریافت کرده است.
معاون وزارت خارجه روسیه گفت: "ایالات متحده پیشنهاد می‌کنند که گفت‌وگو درباره ثبات راهبردی و کنترل تسلیحات بر مبنای سیستماتیک انجام شود و برای انجام این کار جدا از هر اتفاقی که می‌افتد، ما برای این کار آماده نیستیم."
این پیشنهادها به صورت مکتوب، اما در قالب یک یادداشت غیررسمی ارائه شد. آنها اکنون در قالب بین بخشی در حال تجزیه و تحلیل هستند.
به گفته ریابکوف، هیچ چیز جدیدی در آنجا وجود ندارد، این یک موضع از قبل شناخته شده است.
وی افزود: ما با دقت در حال مطالعه هستیم و در فرصت مناسب به امریکایی‌ها پاسخ خواهیم داد.
این دیپلمات ارشد تاکید کرد که بازگشت به گفت‌وگو درباره ثبات استراتژیک، از جمله سلاح‌های تهاجمی استراتژیک و سایر موضوعات، بدون تغییر مسیر خصمانه اساسی ایالات متحده در قبال روسیه، "به سادگی غیرممکن" است.
Флаг США на Манхэттене, США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.10.2023
استانداردهای دوگانه غربی و ضربه جبران ناپذیر بایدن به اوکراین
همانطور که دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری در ماه می گفت، هیچ گفتگوی جدی بین مسکو و واشنگتن در مورد کنترل تسلیحات وجود ندارد، آخرین بقایای چارچوب قانونی در حال فروپاشی است و مسئولیت این امر کاملاً بر عهده ایالات متحده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала