اوربان: به حفظ گفت و گو با روسیه افتخار می کنم

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر Премьер-министр Венгрии Виктор Орбан
Премьер-министр Венгрии Виктор Орбан  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.10.2023
عضو شوید
نخست وزیر مجارستان گفت: راهبرد صلح آمیز مجارستان با حفظ گفت و گو با فدراسیون روسیه به نفع اروپا است.
به گزارش اسپوتنیک، ویکتور اوربان نخست وزیر مجارستان گفت، که به راهبردی صلح بوداپست که شامل حفظ گفت و گو با فدراسیون روسیه می شود افتخار می کند و معتقد است که این به نفع اروپا است.
دیدار ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه با ویکتور اوربان، نخست‌وزیر مجارستان در پکن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.10.2023
پوتین پس از مذاکره با اوربان: او می تواند از منافع خود به طور مداوم و تاکتیکی دفاع کند
اوربان پیش از آغاز نشست اتحادیه اروپا به خبرنگاران گفت: "ما یک سیاست بسیار باز داریم که با اکثر سیاست های اروپایی متفاوت است. شما یک راهبردی نظامی دارید، ما یک راهبرد صلح آمیز داریم، ما می خواهیم هر کاری برای رسیدن به صلح انجام دهیم. بنابراین، ما همه کانال های ارتباطی با روسیه را باز نگه می داریم، در غیر این صورت فرصتی برای صلح وجود نخواهد داشت. این راهبرد ماست، ما به آن افتخار می کنیم. ما تنها کشوری هستیم که به نفع صلح صحبت می کنیم که به نفع همه در اروپا خواهد بود".
یادآوری می کنیم، که پوتین درباره ای اوربان گفته بود: "او (اوربان) به گروه کوچکی از سیاستمداران اروپایی تعلق دارد که می دانند چگونه از منافع خود دفاع کنند، این کار را با پشتکار، پیوسته و به نظر من کاملاً با درایت انجام دهند. دیدگاه های ما همیشه با او منطبق نیست، افزون بر این، ما اغلب در سکوهای کاملاً متفاوتی هستیم، اما این ما را از صحبت و جستجوی راه حل برای برخی مسائل، برخی مشکلات باز نمی دارد".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала