توصیه ماسک به زلنسکی در مورد پوتین

© AFP 2023 / Alain JocardГенеральный директор SpaceX, Twitter и Tesla Илон Маск
Генеральный директор SpaceX, Twitter и Tesla Илон Маск - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.11.2023
عضو شوید
ایلان ماسک از زلنسکی خواست تا حمله را متوقف کند و مذاکره با پوتین را آغاز کند.
به گزارش اسپوتنیک، ایلان ماسک، میلیاردر امریکایی، در پادکستی از دانشمند و وبلاگ نویس لکس فریدمن، از ولادیمیر زلنسکی خواست تا مذاکرات با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه را آغاز کند و از نابود کردن همه جوانان اوکراینی در سنگرها دست بردارد.
فریدمن نظر ماسک را در مورد اینکه آیا زلنسکی باید مذاکرات صلح با ولادیمیر پوتین را آغاز کند یا خیر، پرسید.
ماسک پاسخ داد: "بله. من به او توصیه می کنم که جوانان اوکراینی را برای مردن در سنگر نفرستد. نیازی به انجام این کار نیست، صرف نظر از اینکه با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفتگو خواهد کرد یا نه."
این میلیاردر هشدار داد که وضعیت در جبهه و توازن نیروها به گونه ای پیش رفته است که ادامه تهاجم منجر به "تلفات گسترده" می شود.
ماسک به عنوان هشداری در مورد ایجاد مرگ و میر بیشتر گفت: "تاریخ با آنها مهربان نخواهد بود."
پیش از این، والری زالوژنی، فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین، بن بست در جبهه را تایید کرد و گفت: "به احتمال زیاد، پیشرفت عمیق و زیبایی حاصل نخواهد شد."
Артиллеристы вооруженных сил РФ ведут огонь по позициям ВСУ из гаубицы Мста-Б в южном секторе СВО - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.11.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
گزارش وزرات دفاع روسیه از تلفات ارتش اوکراین در هفته گذشته
روسیه بارها آمادگی خود را برای مذاکره اعلام کرده است، اما مقامات اوکراینی ممنوعیتی را در سطح قانونگذاری برای آنها در نظر گرفته اند. کرملین همچنین خاطرنشان کرد که در حال حاضر هیچ پیش نیازی برای انتقال وضعیت به یک جهت صلح آمیز وجود ندارد، در حالی که دستیابی به اهداف عملیات ویژه یک اولویت مطلق برای مسکو است. به گفته ولادیمیر پوتین، روسیه هرگز گفتگو را رد نکرده است، اما طرف مقابل باید مستقیماً از آمادگی خود برای آن بگوید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала