جبهه آزادی: پنج طالب را در کابل کشته و زخمی کردیم + ویدیو

© Freedom Front's Twitterیورش راکتی جبهه آزادی بالای قطعه واکنش سریع طالبان در کاپیسا
یورش راکتی جبهه آزادی بالای قطعه واکنش سریع طالبان در کاپیسا  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.12.2023
عضو شوید
جبهه آزادی دیشب با نشر خبرنامه ای از کشته و زخمی کردن پنج جنگجوی گروه طالبان در شهر کابل خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، جبهه آزادی افغانستان دیشب با نشر خبرنامه ای درباره ای یورش نیروهایش بر جنگجویان گروه طالبان نوشت: "ساعت ۶:۴۰ دقیقه شام امروز مؤرخ ۱۳ قوس ۱۴۰۲ چریک های جبهه آزادی افغانستان ایست بازرسی گروه طالبان اشغالگر در منطقهٔ کمپنی واقع در ناحیهٔ پنجم شهر کابل را هدف قرار دادند".
این جبهه در ادامه افزوده است: "در نتیجه سه طالب مستقر در این پوسته کشته و دو تن دیگر از ملیشه های این گروه مزدور زخم برداشتند".
یادآوری می کنیم، که گروه طالبان پس از یک معامله پیچیده و پنهان با امریکا در دوحه پایتخت قطر، در پانزدهم ماه اگوست سال 2021 کنترل افغانستان را به دست گرفت و از آن زمان تاکنون با رفتار تندروانه شهروندان افغانستان به ویژه بانوان را به تنگنا قرار داده است.
اکنون اگرچه در افغانستان همه ظواهر اسلامی برقرار و محفوظ است و نمازهای جماعت و نماز جمعه از دیگر زمان ها بیشتر برقرار است و صدای اذان بلند و حتی گسترده تر از دوره های پیشین است، منتها ترس ووحشت حاکم بر جامعه استوار، فقر در حال گسترش، درونمایه اسلام یعنی عدالت و رعایت حقوق مردم و آنچه اسلام برای آنها ظهور کرد، وجود ندارد.
در ماه های پسین یورش های جبهه های مخالف گروه طالبان بر جنگجویان این گروه افزایش پیدا کرده و تاکنون صدها تن از جنگجویان این گروه در یورش های جبهه های مخالف این گروه کشته و زخمی شده اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала