جبهه آزادی: سه طالب را در سمنگان کشتیم + ویدیو

© Freedom Front's Twitterیورش راکتی جبهه آزادی بالای قطعه واکنش سریع طالبان در کاپیسا
یورش راکتی جبهه آزادی بالای قطعه واکنش سریع طالبان در کاپیسا  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.12.2023
عضو شوید
جبهه آزادی از یورش بر قرارگاه حوزه اول امنیتی گروه طالبان در شهر ایبک خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، جبهه آزادی با نشر خبرنامه ای از کشته و زخمی نمودن پنج جنگجوی گروه طالبان در شهر ایبک مرکز ولایت سمنگان خبر داد.
در خبرنامه ای این جبهه آمده است: "شام روز گذشته مؤرخ ۲۱ قوس ۱۴۰۲ چریک های جبهه آزادی افغانستان بالای قرارگاه حوزهٔ اول امنیتی در شهر ایبک مرکز ولایت سمنگان یورش بردند".
در ادامه این خبرنامه آمده است: "در نتیجه سه طالب اشغالگر کشته و دو تن از ملیشه های این گروه جنایت‌کار زخم برداشتند".
یادآوری می کنیم، که گروه طالبان پس از یک معامله پیچیده و پنهان با امریکا در دوحه پایتخت قطر، در پانزدهم ماه اگوست سال ۲۰۲۱ کنترل افغانستان را به دست گرفت و از آن زمان تاکنون با رفتار تندروانه شهروندان افغانستان به ویژه بانوان را به تنگنا قرار داده است.
اکنون اگرچه در افغانستان همه ظواهر اسلامی برقرار و محفوظ است و نمازهای جماعت و نماز جمعه از دیگر زمان ها بیشتر برقرار است و صدای اذان بلند و حتی گسترده تر از دوره های پیشین است، منتها ترس ووحشت حاکم بر جامعه استوار، فقر در حال گسترش، درونمایه اسلام یعنی عدالت و رعایت حقوق مردم و آنچه اسلام برای آنها ظهور کرد، وجود ندارد.
در ماه های پسین یورش های جبهه های مخالف گروه طالبان بر جنگجویان این گروه افزایش پیدا کرده و تاکنون صدها تن از جنگجویان این گروه در یورش های جبهه های مخالف این گروه کشته و زخمی شده اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала