کنگره امریکا: پنتاگون مسئول اوضاع اوکراین است

© Fotolia / GaryЗдание Капитолия в Вашингтоне
Здание Капитолия в Вашингтоне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.12.2023
عضو شوید
یک نماینده کنگره ایالات متحده امریکا گفت: امریکا را پنتاگون به درگیری در اوکراین کشاند.
به گزارش اسپوتنیک، مارجوری تیلور گرین، نماینده کنگره امریکا گفت: وزارت دفاع امریکا برخلاف مأموریت خود برای جلوگیری از درگیری‌های نظامی وسواس زیادی به جنگ‌های خارجی دارد که در نتیجه آن ایالات متحده درگیر درگیری در اوکراین شد.
گرین در جریان سخنرانی آنلاین خود در شبکه اجتماعی ایکس گفت: "وزارت دفاع ما وسواس جنگ های خارجی دارد، آنها نمی توانند از آنها سیر شوند".
Российские флаги, установленные в Москве ко Дню государственного флага России - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.12.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه: بسته کمکی جدید امریکا به اوکراین یک طرح جنایتکارانه است
گرین تأکید کرد، که این دلیلی است که ایالات متحده "در حال جنگ در اوکراین" است، اگرچه بازدارندگی از جنگ یکی از دو مأموریت اصلی پنتاگون در کنار حفاظت از منافع امنیت ملی کشور است.
این جمهوری خواه افزود، که "جنگ طلبان در واشنگتن نمی خواهند برای صلح با روسیه تلاش کنند".
یادآوری می کنیم، که روسیه در 24 فیبروری 2022 عملیات نظامی ویژه ای را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه هدف آن را "پشتیبانی از افرادی که به مدت هشت سال از سوی رژیم کیف مورد آزار و نسل کشی قرار گرفته اند" خواند. وی خاطرنشان کرد، که این عملیات ویژه یک اقدام اجباری بود؛ چرا که برای روسیه "هیچ فرصتی برای انجام این کار باقی نگذاشت؛ خطرات امنیتی به‌گونه‌ای ایجاد شد که امکان پاسخگویی با ابزارهای دیگر غیرممکن بود".
به گفته وی، روسیه 30 سال است که تلاش می کند تا با ناتو بر سر اصول امنیت اروپا به توافق برسد، اما در پاسخ یا با فریب و دروغ های بدبینانه و یا تلاش برای فشار و باج خواهی مواجه شده است، در حالی که ائتلاف در همین حال، با وجود اعتراضات مسکو، به طور پیوسته در حال گسترش و نزدیک شدن به مرزهای فدراسیون روسیه است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала