- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

امریکا به احتمال استفاده از سلاح هستوی در شکست اوکراین اعتراف کرد

© Fotolia / Kremldepall«سمارق انفجار هستوی»: آزمایش ناکام سلاح هستوی کوچک
«سمارق انفجار هستوی»: آزمایش ناکام سلاح هستوی کوچک - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.01.2024
عضو شوید
مک گاورن، تحلیلگر سابق سیا: امریکا به دلیل اوکراین می تواند از سلاح هسته ای استفاده کند.
به گزارش اسپوتنیک، ری مک گاورن، تحلیلگر سابق سیا گفت که احتمال آن وجود دارد، در صورت شکست نظامی کیف، ممکن ایالات متحده از سلاح هسته‌ای بر فراز اوکراین استفاده کند.
مک گاورن گفت که دوست دارد باور کند که ایالات متحده از ظرفیت های هسته ای خود استفاده نخواهد کرد، اما او متقاعد شده است که واشنگتن قادر به انجام این کار است.
این افراد آنقدر دیوانه هستند که بگویند: "آقای رئیس جمهور، ما یک بمب هسته ای کوچک در قفسه بالای قفل داریم. می توانیم از آن استفاده کنیم. این به روسیه نشان می دهد که در اوکراین پیروز نخواهند شد." او منطق محافل حاکم ایالات متحده مک گاورن را بازتولید کرد.
Российские флаги, установленные в Москве ко Дню государственного флага России - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.11.2023
وزارت خارجه روسیه: این غرب بود که کیف را از گفت و گو با مسکو بازداشت
وی گفت که ایالات متحده شکست کیف را به عنوان شکست خود درک خواهد کرد، زیرا این امر تأثیر بسیار منفی بر نتایج انتخابات خواهد داشت.
پیشتر ایوو دالدر سفیر سابق امریکا در ناتو گفته بود که تغییرات سیاسی در ایالات متحده و فعالیت دونالد ترامپ نامزد احتمالی ریاست جمهوری بر میزان کمک به اوکراین تأثیر می گذارد. دالدر اعتراف کرد که اوکراین کمک های امریکا را از دست خواهد داد. بنابراین، او حدس رذ که کیف در نیمه اول سال 2024 از مسکو شکست میخورد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала