ایالات متحده از پایان درگیری در اوکراین سخن گفت

© AP Photo / Efrem LukatskyРабочие устанавливают герб Украины на монумент "Родина-мать" в Киеве
Рабочие устанавливают герб Украины на монумент Родина-мать в Киеве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.01.2024
عضو شوید
ایوو داالدر سفیر سابق ایالات متحده در ناتو در مقاله ای برای پولیتیکو نوشت: اوکراین در معرض خطر از دست دادن درگیری با روسیه در نیمه اول سال 2024 است.
به گزارش اسپوتنیک، این نشریه می‌گوید: "ترامپ ممکن است تا پایان ماه، نامزدی خود را به عنوان نامزد جمهوری‌خواهان تضمین کند. و جمهوری‌خواهان در کاپیتول هیل می‌خواهند همگام با نامزد ریاست‌جمهوری خود پیش بروند که کمک به اوکراین را متوقف می‌کند."
به نظر او، اروپا نه ذخایر و نه ظرفیت تولید برای جبران کمبود تسلیحات را دارد. داالدر خاطرنشان می کند که اوکراین به وضوح از عواقب چنین کمبودی متحمل خواهد شد، زیرا توانایی این کشور برای حفظ یک خط مقدم 1000 کیلومتری و دفاع در برابر حملات راکتی به شدت به حمایت مستمر امریکا وابسته است.
در 4 جون، نیروهای مسلح اوکراین یک حمله متقابل را در جهت های یوژنودونتسک، آرتموفسک و زاپوروژیه آغاز کردند و لواهای آموزش دیده توسط ناتو و مسلح به تجهیزات خارجی را به نبرد اعزام کردند. اما آنها حتی نتوانستند بر دفاع تاکتیکی نیروهای روسی غلبه کنند و متحمل خسارات جدی شدند.
Бывший премьер-министр Словакии Роберт Фицо - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.12.2023
اسلواکی: اوکراین با همه ای جنگ افزارهای جهان هم توانایی شکست روسیه را ندارد
در این زمینه، رسانه های غربی به طور فزاینده ای می نویسند که ایالات متحده و اتحادیه اروپا از بحران اوکراین خسته شده اند و حمایت از ولادیمیر زلنسکی در حال ضعیف شدن است. بر اساس گزارش NBC، فعلاً مقامات امریکایی و اروپایی با مقامات کیف در مورد نتایج احتمالی مذاکرات صلح با روسیه، از جمله آنچه که جمهوری شوروی سابق برای دستیابی به توافق باید از دست بدهد، بحث می کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала