روزنامه‌نگار معروف آمریکایی: ایالات متحده خواهان پایان رژیم زلنسکی و اصلاحات در اوکراین است

© AP Photo / Paul Sakumaسیمور هرش برنده جایزه پولیترز
سیمور هرش برنده جایزه پولیترز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.02.2024
عضو شوید
سیمور هرش برنده جایزه پولیترز نوشت: رویکرد کنونی آمریکا در قبال کی‌یف شامل حمایت از زالوژنی و تغییر رژیم زلنسکی است.
به گزارش اسپوتنیک، سیمور هرش، روزنامه نگار معروف آمریکایی و برنده جایزه پولیتزر در مورد رویکرد فعلی آمریکا در قبال اوکراین صحبت کرد گفت که ایالات متحده خواهان اصلاحات در اوکراین و پایان رژیم زلنسکی است.
وی در وبلاگ Substack خود با اشاره به مقامات دولت آمریکا گفت، درمفهوم جدیدی که ایالات متحده در رابطه با اوکراین در نظر دارد، حمایت از والری زالوژنی، فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین، پایان درگیری در این کشور ، اجرای اصلاحات اقتصادی توسط کی یف و پایان دادن به رژیم ولادیمیر زلنسکی را ارائه می کند.
هرش خاطرنشان کرد، ویلیام برنز، مدیر سیا ایالات متحده، در جنوری سال گذشته به زلنسکی هشدار داد که واشنگتن از فساد او اطلاع دارد.
علاوه بر این، به گفته یکی از مصاحبه‌کنندگان، که خواست نامش فاش نشود، اجرای استراتژی جدید واشنگتن مستلزم "مشاوره و آموزش اوکراینی‌های میهن‌پرست و واقع‌گرا" است. در عین حال، خطرات مرتبط با "تلاش توسط ذینفعان ریشه دار و فاسد از سیاست آزاد برای همه آمریکا برای ایجاد اختلال در این روند" وجود دارد.
همانطور که هرش خاطرنشان کرد، طرح فعلی توسط "کارشناسان اطلاعاتی و بوروکرات های نظامی" بدون مشارکت کاخ سفید، وزارت امور خارجه یا شورای امنیت ملی تهیه شده است.
روزنامه‌نگار گفت: "این طرح از سوی ستاد کل آمریکا و اوکراین برنامه‌ریزی شده و سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی، نه فقط کمک‌های مالی و کمک‌های دولتی را دربر دارد".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала