ترامپ پیروزی اش در انتخابات مقدماتی را الهام‌بخش خواند

© Photo / Public domain / Official White House Photo by Tia DufourПрезидент США Дональд Трамп
Президент США Дональд Трамп - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.03.2024
عضو شوید
رئیس جمهور پیشین امریکا، پیروزی در انتخابات مقدماتی سوپر سه شنبه را "الهام بخش" خواند.
به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور پیشین ایالات متحده امریکا، درباره ای پیروزی قاطع در انتخابات مقدماتی جمهوری‌خواهان در روز سه‌شنبه گفت، که "روز شگفت‌انگیز و الهام‌بخشی" داشته است.
دونالد ترامپ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.03.2024
پیروزی ترامپ با 85 در صد آراء در آیداهو
دونالد ترامپ در جمع پشتیبانانش در فلوریدا گفت: "این روز به دلیلی "سوپر سه شنبه" نامیده می شود. یک روز و عصر فوق العاده بود، لحظه ای باورنکردنی در تاریخ کشور ما. همچنین از بسیاری جهات غم انگیز بود، اما همچنین هیجان انگیز بود، زیرا قرار بود کاری را انجام دهیم که صادقانه بگویم، هیچ کس مدت طولانی قادر به انجام آن نبود".
برپایه ای پیش بینی های رسانه های برجسته امریکایی، ترامپ در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری خواه در 11 ایالت از 15 ایالت پیروز شد و به برتری مطمئنی نسبت به رقیب اصلی اش، نیکی هیلی نماینده دائم پیشین امریکا در سازمان ملل متحد دست یافت. در عین حال، نتایج رای گیری در آلاسکا، ورمونت، یوتا و کالیفرنیا ناشناخته مانده است.
به گزارش NBC، رئیس جمهور پیشین ایالات متحده در حال حاضر موفق به کسب آرای 664 نماینده، هیلی - 46 شده است. در مجموع، ترامپ برای تبدیل شدن به نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری آینده در ماه نومبر، نیاز به جلب پشتیبانی 1215 نماینده را دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала