دیدگاه نگرندگان خارجی درباره ای انتخابات ریاست جمهوری روسیه

© Sputnik / Stanislav Krasilnikov /  مراجعه به بانک تصاویر Люди голосуют на выборах президента России на избирательном участке в Луганске
Люди голосуют на выборах президента России на избирательном участке в Луганске - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.03.2024
عضو شوید
نگرندگان خارجی، انتخابات در فدراسیون روسیه را نوآورانه و امروزین خواندند.
به گزارش اسپوتنیک، نگرندگان بین المللی در جریان بازدید از ستاد عمومی نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری روسیه در مسکو به خبرنگاران گفتند، که انتخابات در روسیه، به ویژه رأی گیری الکترونیکی، نوآورانه و مترقی است، این می تواند در کشورهای دیگر نیز اجرا شود.
همانطور که لوکاس آدریان گارسیا، یکی از اعضای هیئت آرژانتینی گفت: در آرژانتین سیستم رای گیری الکترونیکی وجود ندارد، حداقل در پایتخت آرژانتین، بوئنوس آیرس، انجام نمی شود.
Мужчина голосует на выборах президента России на избирательном участке №4127 во Владивостоке - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.03.2024
ستایش نگرندگان خارجی از انتخابات ریاست جمهوری روسیه + ویدیو
او گفت: "من فکر می کنم سیستم روسیه عالی است، این پیشرفت است. فکر می کنم ما باید این را در آرژانتین پیاده کنیم".
به نوبه خود، نگرنده صربستان لیدییا ماکراگیچ خاطرنشان کرد، که روسیه در جنبه های نوآورانه حتی در برگزاری انتخابات پیشتاز است.
او گفت: "ما می بینیم که روسیه در این راستا استانداردهایی را برای کل جهان تعیین می کند، زیرا دادن فرصت رای دادن از راه دور به مردم بسیار جالب است".
ماکراگیچ خاطرنشان کرد، که همراه با همکارانش از فناوری های اطلاعاتی جدیدی که در روند رای گیری در روسیه وارد شده است بسیار تحت تأثیر قرار گرفته است.
نگرنده ای صرب چنین نتیجه گیری کرد: "ما هرگز در هیچ کجای دنیا چنین چیزی ندیده بودیم. نوآوری که در اینجا وجود دارد، شما در فرآیند رأی گیری، احتمالاً در هیچ جای دیگر جهان وجود ندارد".
راه های مختلفی برای رای دادن به رئیس دولت در مسکو وجود دارد. رای دهندگان می توانند با یک برگه رای کاغذی یا با استفاده از پایانه های رای گیری الکترونیکی به مرکز رای بیایند و رای دهند. و شهروندانی که دارای حساب کامل در پورتال شهردار و دولت مسکو و ثبت نام دائمی در پایتخت هستند، می توانند در هر زمان از راه دور در elec.mos.ru رای دهند.
شورای فدراسیون انتخابات ریاست جمهوری را برای 17 مارچ 2024 برنامه ریزی کرده است. رای گیری سه روز به طول می انجامد: 15، 16 و 17 مارچ. چهار نامزد ثبت نام شده توسط کمیسیون مرکزی انتخابات فدراسیون روسیه برای پست ریاست دولت رقابت می کنند: لئونید اسلوتسکی، نیکولای خاریتونوف، ولادیسلاو داوانکوف و ولادیمیر پوتین.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала