یورش انتحاری در پاکستان با 2 کشته و 22 زخمی

© AFP 2023 / Tauseef MustafaИндийские военные в округе Бандипора штата Джамму и Кашмир
Индийские военные в округе Бандипора штата Джамму и Кашмир - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.03.2024
عضو شوید
پولیس پاکستان امروز (پنج‌شنبه) اعلام کرد، که در جریان انفجار یک خودروی انتحاری پر از مواد منجره در نزدیکی خودروی نیروهای امنیتی این کشور در منطقه شمال غرب دست‌کم دو تن کشته و 22 تن دیگر زخمی شدند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، این انفجار در منطقه دره اسماعیل خان واقع در ولایت خیبر پختونخوا و حین تردد خودروی حامل نیروهای مسلح پاکستان از منطقه‌ای به منطقه‌ دیگر رخ داد.
یک افسر ارشد پولیس پاکستان گفت: در جریان این انفجار انتحاری، دست‌کم دو تن کشته و 22 تن دیگر زخمی شدند. گمان می‌رود دو فرد کشته شده از نیروهای مسلح پاکستان (ارتش) باشند. با این حال، این مساله هنوز تایید نشده است.
Скорая помощь на месте взрыва во время политического митинга в Пакистане - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.02.2024
کشته و زخمی شدن بیش از 65 نفر در دو انفجار در پاکستان + ویدیو
زخمی‌شدگان به نزدیک‌ترین درمانگاه برده شدند و جاده اصلی این منطقه برای هرگونه ترددی، بسته شده است. یک عضو جوخه خنثی‌سازی مهمات گفت، که حجم زیادی مواد انفجاری برای این عملیات انتحاری جاسازی شده بود.
یادآوری می کنیم، که ولایت خیبر پختونخوا گاه و بی‌گاه شاهد یورش های این چنینی علیه نیروهای امنیتی است. هفته گذشته یک گروه مسلح به ایست بازرسی در منطقه‌ای واقع در شمال غرب و در نزدیکی مرز افغانستان حمله کرد و طی آن یک خودروی حامل مواد انفجاری و همچنین بمب‌های انتحاری استفاده شد و به دنبال آن هفت نیروی امنیتی پاکستان جان باختند. دسمبر سال گذشته هم در زمان حمله انتحاری یک گروه وابسته به طالبان پاکستان به یک ایست بازرسی در ولایت خیبر پختونخوا در مجموع ۲۳ سرباز کشته شدند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала