نتانیاهو سفر هیئت اسرائیلی به واشنگتن را پس از امتناع آمریکا از وتوی قطعنامه لغو کرد

© Photo / Official social media page of Benjamin NetanyahuВыступление Биньямина Нетаньяху в связи с обстрелом Израиля 7 октября 2023 года. Скриншот видео
Выступление Биньямина Нетаньяху в связи с обстрелом Израиля 7 октября 2023 года. Скриншот видео - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.03.2024
عضو شوید
اسرائیل پس از امتناع آمریکا از استفاده از وتو علیه قطعنامه شورای امنیت برای آتش بس در نوار غزه، سفر یک هیئت اسرائیلی به آمریکا را لغو کرد.
به گزارش اسپوتنیک، دفتر نخست وزیر اسرائیل اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو سفر یک هیئت اسرائیلی به واشنگتن را پس از رای ممتنع ایالات متحده به قطعنامه آتش بس در غزه، لغو کرد.
دفتر نخست وزیری اسرائیل در بیانیه ای اعلام کرد: "نتانیاهو سفر هیئت اسرائیلی به آمریکا را به دلیل تغییر موضع آمریکا لغو کرد."
در این بیانیه با اشاره به اینکه ایالات متحده از سیاست معمول خود در شورای امنیت عقب نشینی کرده است، تاکید می شود که "این عقب نشینی در شورای امنیت به تلاش های جنگی اسرائیل و روند بازگرداندن گروگان ها آسیب می رساند."
اوایل روز دوشنبه، شورای امنیت سازمان ملل متحد برای اولین بار از 7 اکتبر قطعنامه‌ای را تصویب کرد که در آن خواستار آتش‌بس فوری در نوار غزه برای ماه رمضان شد که منجر به آتش‌بس پایدار بلندمدت می‌شود. 14 کشور رای موافق و ایالات متحده رای ممتنع دادند. متن قطعنامه، آتش بس را به آزادی ربوده شدگان که سدی برای اسرائیل است مرتبط نمی کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала