جلوگیری از یک یورش تروریستی در پیرامون سامارا + ویدیو

© Sputnik / Nikolay Hiznyak Сотрудники СОБР "Омега" ГУ МВД России
Сотрудники СОБР Омега ГУ МВД России - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.03.2024
عضو شوید
نیروهای امنیتی از یک یورش تروریستی در پیرامون سامارا جلوگیری کردند.
به گزارش اسپوتنیک، سرویس امنیت فدرال از یورش تروریستی در محل پذیرش کمک های بشردوستانه در پیرامون سامارا جلوگیری کرد.
مرکز روابط عمومی (PSC) سرویس امنیت فدرال گزارش داد: "سرویس امنیت فدرال روسیه از یک یورش تروریستی در منطقه سامارا در محل پذیرش کمک های بشردوستانه برای یک سازمان داوطلب جلوگیری کرد؛ این یورش از سوی یک روسی، همدست سازمان تروریستی "سپاه داوطلب روسیه" (RDK) آماده شده بود، وی در هنگام دستگیر شدن خودش را منفجر کرد".
راهنمای گردشگری شهر سامارا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.03.2018
راهنمای گردشگری شهر سامارا
در پیام مرکز پیوندهای عمومی سرویس امنیت فدرال روسیه آمده است: "سرویس امنیت فدرال در قلمرو پیرامون سامارا از یک اقدام تروریستی برنامه ریزی شده از سوی یک شهروند فدراسیون روسیه، زاده ای سال 1994، همدست سازمان تروریستی "سپاه داوطلب روسیه" که زیر پشتیبانی سرویس های ویژه اوکراین فعالیت می کرد، جلوگیری کرد".
مرد به دستور آمرش کار کرد.
در گزارش سرویس امنیت فدرال روسیه آمده است: "او یک بمب دست ساز (IED) را که ساخته بود از یک انبار از پیش مجهز خارج کرد تا آن را در ساختمان یک محل پذیرش کمک های بشردوستانه برای یکی از سازمان های داوطلب منفجر کند".
در زمان دستگیری مهاجم، بمب دست ساز خود را منفجر کرد، که در نتیجه زخم های زیادی در اثر انفجار در بدنش وارد شد.
سرویس امنیت فدرال گفت: "افسران امنیتی و غیرنظامیان آسیبی ندیدند".
به گفته سرویس اطلاعاتی، از سال 2022 تا 2024، این مرد آشکارا به دنبال بدنام کردن نیروهای مسلح روسیه بود.
در سپتمبر 2023، با پا در میانی یکی از فعالان سپاه داوطلب روسیه، الکساندر کوداشف، متولد 1982، توسط سرویس ویژه اوکراین جذب شد. او با سازماندهی و انجام خرابکاری در قلمرو فدراسیون روسیه موافقت کرد. یک آزمایشگاه برای تولید مواد منفجره، اجزای تولید آنها و همچنین یک بمب دست ساز آماده دیگر در خانه این تروریست کشف شد. آنها در تیلیفون او نامه های با متصدی او و موادی یافتند که دخالت همدست سپاه داوطلب روسیه در فعالیت های تروریستی هماهنگ شده توسط سرویس های ویژه اوکراین را تأیید می کرد. بخش تحقیقات سرویس امنیت فدرال روسیه برای منطقه سامارا یک پرونده جنایی در رابطه با آمادگی برای یک اقدام تروریستی باز کرده است.
===========
با تصمیم دادگاه نظامی ناحیه 2 غربی روسیه در 16 نومبر 2023، تشکیلات سپاه داوطلب روسیه به عنوان یک سازمان تروریستی شناخته شد. فعالیت او در روسیه ممنوع است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала