جبهه مقاومت: 5 طالب را در کابل و غور کشتیم

© National Resistance Front of Afghanistanکشته شدن بیش از 300 جنگجوی طالبان در درگیری با جبهه مقاومت 
کشته شدن بیش از 300 جنگجوی طالبان در درگیری با جبهه مقاومت  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.03.2024
عضو شوید
جبهه مقاومت ملی از کشتن فرمانده نگهبانان والی طالبان برای ولایت غور از سوی نیروهایش خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، جبهه مقاومت ملی در دو خبرنامه ای جداگانه از دو عملیات این جبهه در کابل و غور خبر داده نوشت: "نیروهای جبهه مقاومت ملی، روزگذشته، 7 حمل، در یک عملیات هدفمند موفق شدند تا مولوی صدیق‌الله فرمانده نگهبانان والی طالبان تروریست برای ولایت غور را در شهرستان/ولسوالی تاله و برفک ولایت بغلان مورد یورش قرار داده و نامبرده را با یک نگهبانش به هلاکت برسانند. اسلحه و تجهیزات این فرمانده گروه تروریستی طالبان بدست نیروهای جبهه مقاومت ملی افتاده است".
کشته شدن بیش از 300 جنگجوی طالبان در درگیری با جبهه مقاومت  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.03.2024
کشته و زخمی شدن 7 طالب در کابل و غور از سوی نیروهای جبهه مقاومت
این جبهه در ادامه نوشته است: "در این عملیات به نیروهای دلیر جبهه مقاومت آسیبی نرسیده است و نیروهای جبهه مقاومت ملی، برای نابودی طالبان تروریست در مناطق مختلف عملیات‌های هدفمند خود را طرح و اجرا می‌کنند و به یاری خدا و پشتیبانی مردم آزاده ما، به پیکار بی‌امان خویش تا برچیدن بساط ظلم و شرارت رژیم تروریستی و مزدور طالبان ادامه می‌دهند".
در خبرنامه ای دیگر این جبهه نوشته است: "نیروهای جبهه مقاومت ملی، حوالی ساعت 8 امشب 8 حمل، بر یک محل بازرسی گروه تروریستی طالبان در منطقه دهن‌باغ از مربوطات حوزه دوم امنیتی شهر کابل، حمله کردند که در نتیجه آن 3 طالب تروریست هلاک و 2 تروریست دیگر زخمی شدند".
این جبهه همچنان گفته است، که در این عملیات به نیروهای جبهه مقاومت ملی آسیبی نرسیده است.
در پایان این خبرنامه یکبار دیگر این جبهه بر مبارزه ای مسلحانه در برابر گروه طالبان تاکید کرده و نوشته است: "نیروهای جبهه مقاومت ملی، عملیات‌های هدفمند خود را در مناطق مختلف کشور بر مواضع گروه تروریستی طالبان، با هدف آزادی کشور از زیر سلطه گروه تروریستی طالبان طرح و اجرا می‌کنند".
یادآوری می کنیم، که یادآوری می کنیم، که گروه طالبان پس از یک معامله پیچیده و پنهان با امریکا در دوحه پایتخت قطر، در پانزدهم ماه اگوست سال 2021 کنترل افغانستان را به دست گرفت و از آن زمان تاکنون با رفتار تندروانه شهروندان افغانستان به ویژه بانوان را به تنگنا قرار داده است.
با وجود اعلان بخشش عمومی از سوی رهبر این گروه، اما جنگجویان این گروه تاکنون بیش از دو هزار نظامیان و کارمندان حکومت پیشین را زندانی، شکنجه و کشته اند.
در ماه های پسین یورش های جبهه های مخالف گروه طالبان بر جنگجویان این گروه افزایش پیدا کرده و تاکنون صدها تن از جنگجویان این گروه در یورش های جبهه های مخالف این گروه کشته و زخمی شده اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала