نبنزیا از امریکا بخاطر وتوی قطعنامه پذیرش فلسطین در سازمان ملل انتقاد کرد

© Sputnik / Nancy Siesel /  مراجعه به بانک تصاویر نبنزیا: سرویس های خارجی برای داعش در افغانستان جنگ افزار تهیه می کنند
نبنزیا: سرویس های خارجی برای داعش در افغانستان جنگ افزار تهیه می کنند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.04.2024
عضو شوید
نبنزیا: ایالات متحده پس از رای گیری در شورای امنیت سازمان ملل در مورد فلسطین، خود را در انزوای کامل دید.
به گزارش اسپوتنیک، واسیلی نبنزیا، نماینده دائم روسیه در این سازمان، در نشست شورای امنیت گفت که واشنگتن با رای مخالف در شورای امنیت سازمان ملل متحد به پیشنهاد پذیرش فلسطین در این سازمان، تقریباً در انزوای کامل قرار گرفت.
پیش از این، ایالات متحده قطعنامه ای را که به مجمع عمومی توصیه می کرد فلسطین را در سازمان ملل بپذیرد، وتو کرده بود. بریتانیا و سوئیس از رای دادن خودداری کردند. بقیه اعضای شورای امنیت رای مثبت دادند.
نبنزیا گفت: امروز اکثریت مطلق جامعه جهانی از درخواست فلسطین برای عضویت کامل در سازمان جهانی حمایت می کنند.
همان‌طور که نماینده دائم آمریکا اشاره کرد، آمریکا آماده است تا آخرین لحظه چشم خود را بر جنایات اسرائیل علیه غیرنظامیان غزه ببندد و متوجه شهرک‌سازی غیرقانونی قدس غربی در کرانه باختری نشود. نبنزیا گفت: "هدف شکستن اراده فلسطینی ها، وادار کردن آنها به تسلیم بی قید و شرط در برابر قدرت اشغالگر، تبدیل آنها به خدمتگزاران و شهروندان درجه دوم و شاید حذف کامل آنها از سرزمین مادری است.
او خاطرنشان کرد: "افراط در بی پرواترین اقدامات متحد خود، عدم تمایل به یافتن راه حل های عادلانه بر اساس چارچوب حقوقی بین المللی، مسیر مستقیمی برای نزول بیشتر به ورطه جنگ است که در صورت سود بردن ایالات متحده و اسرائیل، می تواند کل منطقه را در برگیرد از این پس، فقط کوتاه مدت خواهد بود." -
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала