زلنسکی مردم خود را فریب داده پول کمکی ایالات متحده را غارت می کند

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر Мария Захарова на пресс-конференции министра иностранных дел РФ Сергея Лаврова
Мария Захарова на пресс-конференции министра иностранных дел РФ Сергея Лаврова - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.04.2024
عضو شوید
زاخارووا: زلنسکی، با استفاده از پول ایالات متحده، آخرین اوکراینی‌ها را فریب می‌دهد تا آنها را به دنیای دیگر برسانند.
به گزارش اسپوتنیک، زخارووا سکرتر مطبوعاتی وزارت خارجه روسیه اظهار داشت که در پایان ربع اول قرن بیست و یک، جهان شاهد پاک شدن اوکراینی‌ها توسط نخبگان غربی و مجریانی که در اوکراین قرار دادند - زلنسکی و تمام این باند شبه اوکراینی خواهد شد.
وی افزود: در تمام این سال ها هیچ اوکراینی در دولت و محافل حاکم بر اوکراین نبوده است. ارواح شیطانی بیگانه با افراد رانده شده با پیشانی رقیق شده بودند و آنها را مبارزان استقلال اوکراین می نامیدند. اما در واقع، این کشور توسط کسانی اداره می شد که از نظر تاریخی هرگز کاری با آن نداشتند. زمانی که بیشتر اوکراین غارت و دزدیده شد، غارت ها برداشته شد، تاریخ بازنویسی شد و بناهای تاریخی تخریب گردید، سپس آنها به سمت تخریب فیزیکی جمعیت بومی رفتند.
پیش از این، نشریه اوکراینی "زرکالو ندلی" با انتشار پیامی مبنی بر ارسال سندی از سوی وزارت امور خارجه اوکراین به روسای نهادهای دیپلماتیک اوکراین در خارج از کشور، خواستار تعلیق کلیه اقدامات کنسولی در رابطه با شهروندان اوکراینی در سن سربازی شده است. صدور کارت هویت برای بازگشت به اوکراین.
Российские флаги, установленные в Москве ко Дню государственного флага России - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.04.2024
روسیه علیه کمک های مالی امریکا به اوکراین واکنش نشان داد
قابل ذکر است که در 16 اپریل، زلنسکی لایحه ای را برای تقویت بسیج در اوکراین امضا کرد. از 18 می به اجرا در خواهد آمد. در این لایحه دستور دارده شده است: مشمولان خدمت سربازی باید همیشه شناسنامه سربازی را به همراه داشته باشند و در اولین درخواست کارکنان ثبت نام و سربازی و نیروی انتظامی آن را ارائه کنند. ممکن است طفره برداران از حق رانندگی موتر محروم شوند. شرایط اعزام به خدمت در سند مشخص نشده است.
Военнослужащие железнодорожных войск РФ ведут техническую разведку путей на Херсонском направлении - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.04.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
ترس امریکا و اروپا از پیشرفت نظامی روسیه در اوکراین
این سند همچنین کلیه افراد مشمول خدمت سربازی را موظف می کند که ظرف 60 روز از تاریخ لازم الاجرا شدن سند، اطلاعات خود را در اداره ثبت نام و سربازی به روز کنند. برای انجام این کار، باید شخصاً در اداره ثبت نام و ثبت نام سربازی حاضر شوید یا در "حساب سربازی الکترونیکی" ثبت نام کنید، که از طریق آن احضاریه نیز قابل ارائه است. احضاریه حتی در صورتی که سرباز وظیفه شخصاً آن را ندیده باشد، ابلاغ شده تلقی می شود: تاریخ "تحویل" احضاریه، تاریخی در نظر گرفته می شود که سند با عدم امکان تحویل شخصی مهر شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала