کمپین "روبان سنت جورج" در 35 کشور جهان برگزار می شود + عکس

© Sputnik / Alexandr Kryazhev /  مراجعه به بانک تصاویر Георгиевская ленточка на одежде волонтера
Георгиевская ленточка на одежде волонтера - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.04.2024
عضو شوید
داوطلبان روبان های سنت جورج را در 35 کشور خارجی توزیع خواهند کرد.
به گزارش اسپوتنیک، اولگا زانکو، رئیس ستاد مرکزی داوطلبان پیروزی و معاون دومای ایالتی، گفت که در طول کمپین روبان سنت جورج، داوطلبان روبان ها را در 35 کشور خارجی توزیع خواهند کرد.
مدیر کل گروه رسانه ای بین المللی "روسیه امروز" دیمیتری کیسلف کمپین "روبان سنت جورج" را در 24 آپریل در مسکو راه اندازی کرد.
او در یک کنفرانس مطبوعاتی در مرکز مطبوعاتی چندرسانه‌ای بین‌المللی روسیه امروز که به شروع کمپین روبان سنت جورج اختصاص داده شده بود گفت: "در خارج از کشور، داوطلبان ما روبان‌های سنت جورج را در 35 کشور (قبرس، ترکیه، کنگو، مراکش، ازبکستان، پرو، قرقیزستان، آذربایجان و...) توزیع خواهند کرد.
زانکو افزود که در برخی کشورها روبان سنت جورج در سطح قانونگذاری ممنوع است، از جمله اوکراین، لتونی، لیتوانی، مولداوی و استونی.
رئیس ستاد مرکزی "داوطلبان پیروزی" گفت: "داوطلبان ما روبان های سنت جورج را در 7 هزار نقطه توزیع خواهند کرد، از جمله در قطب شمال، در 11 منطقه، به دلایل امنیتی، ما عمداً نقاطی را روی نقشه قرار ندادیم، اینها 4 منطقه از بازگشت ما و مناطق نزدیک به آنها هستند. ما همراه با روبان سنت جورج، بروشوری را توزیع خواهیم کرد که از یک طرف تاریخچه روبان سنت جورج و از طرف دیگر قوانین پوشیدن آن را شرح می دهد.
زانکو در پایان گفت: یک درس اختصاصی به روبان سنت جورج در مدارس روسیه برگزار می شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала