صالح در واکنش به راهپیمایی بدخشانی ها: قیام خودجوش بدخشان شاد باد!

© Photo / Facebook account of ARGصالح
صالح - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.05.2024
عضو شوید
معاون نخست رئیس جمهور گریزی پیشین افغانستان در واکنش به راهپیمایی بدخشانی ها در برابر گروه طالبان نوشته است، که گفته بودم روزی این گروه شوم، متعصب و جهالت پرور از سوی مردم لگد مال خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، امرالله صالح معاون نخست رئیس جمهور گریزی پیشین افغانستان در واکنش به راهپیمایی باشندگان بدخشان در برابر گروه طالبان در برگه ای ایکس خودش نوشته است: "یادتان هست که گفته بودم روزی این گروه شوم، متعصب و جهالت پرور از سوی مردم لگدمال خواهد شد".
بدخشان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.05.2024
دستگیری شش باشنده ای معترض بدخشان از سوی طالبان
صالح در ادامه نوشته است: "قیام خودجوش بدخشان مبارک باد. چه افتخار بزرگ را این مردم با شعور و با شهامت کمایی کردند. در فردایی پیروزی این جمله ای زیبا بر دیوارهای فیش آباد و در مسیر شاهراه و چهار راهی های کابل نوشته خواهد شد، که سرنگونی باند ستمگر و متعصب ملاهبت الله با قیام خودجوش مردمان بدخشان آغاز شد. چه کار با مفهوم و غرور آفرین. مبارک تان باشد".
او در ادامه افزوده است: "چه غرور آفرین و زیباست شلیک کردن به تقدیر ملیشه طالب. خجسته باد نام تان از قله های پامیر تا بام کهکشان ها".
این در حالی است که در پی درگیری روز گذشته میان جنگ‌جویان طالب و معترضان در ولایت بدخشان، یک باشنده محل به قتل رسید و دست‌کم ۱۰ تن دیگر در پی شلیک جنگ‌جویان این گروه زخمی شده‌اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала