داده های ارائه شده از سوی مسکو و کیف درباره ای یورش کیمیایی کافی نیست

CC BY-SA 3.0 / Szilas / Main office building of the Organization for the Prohibition of Chemical Weapons (OPCW) in The Hague«روسیه را به باد انتقاد گرفتند»: او باارزش ترین چیزی که غرب داشت، نابود ساخت
«روسیه را به باد انتقاد گرفتند»: او باارزش ترین چیزی که غرب داشت، نابود ساخت - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.05.2024
عضو شوید
سازمان منع جنگ افزارهای کیمیایی گفت، که داده های فرستاده شده از سوی مسکو و کیف درباره ای یورش کیمیایی کافی نیست.
به گزارش اسپوتنیک، سازمان منع جنگ افزارهای کیمیایی در بیانیه ای اعلام داشت: روسیه و اوکراین یکدیگر را به بکارگیری از جنگ افزارهای کیمیایی متهم می کنند، اما اطلاعات ارائه شده از سوی هر دو طرف کافی نیست.
Пресс-секретарь президента России Дмитрий Песков - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.05.2024
رد اتهام های امریکا از سوی کرملین درباره ای بکارگیری مسکو از جنگ افزار کیمیایی
در بیانیه سازمان منع جنگ افزارهای کیمیایی آمده است: "دبیرخانه سازمان منع جنگ افزارهای کیمیایی از فیبروری 2022 وضعیت اوکراین را در پیوند با اتهام های مطرح شده درباره ای بکارگیری از مواد کیمیایی به عنوان جنگ افزار زیر نظر داشته است".
در بیانیه سازمان منع جنگ افزارهای کیمیایی آمده است:"هم روسیه و هم اوکراین یکدیگر را متهم کرده و ادعاهایی مبنی بر استفاده از جنگ افزارهای کیمیایی را به سازمان گزارش داده اند. اطلاعات ارائه شده به سازمان از سوی هر دو طرف و همچنین اطلاعاتی که در اختیار دبیرخانه قرار دارد، به اندازه کافی قابل اثبات نیست".
پیش از این، دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین گفته بود، که اتهام ها در برابر روسیه در بکارگیری از جنگ افزار کیمیایی بی پایه است و مسکو همچنان به تعهدهایش پایبند است.
دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین درباره ای اتهام های ایالات متحده امریکا در برابر مسکو مبنی بر بکارگیری از مواد کیمایی در عملیات، و تحریم های در این پیوند در برابر روسیه، گفت: "بلی، ما اخبار در پیوند به این موضوع را دیدیم، مانند همیشه، چنین اطلاعیه ها و سخنانی در کل بی پایه است و به هیچ وجه مستند نیست. روسیه به تعهدهایس در برابر قوانین بین المللی در این زمینه متعهد بوده و می ماند".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала