- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

یورش نیروهای روسیه به مجتمع های انرژی و نظامی-صنعتی اوکراین

© Sputnik / Vladimir Sergeev /  مراجعه به بانک تصاویر Многоцелевой истребитель МиГ-31 с гиперзвуковой ракетой "Кинжал" на репетиции воздушной части парада Победы в Москве
Многоцелевой истребитель МиГ-31 с гиперзвуковой ракетой Кинжал на репетиции воздушной части парада Победы в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.05.2024
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه از یورش نیروهای مسلح این کشور به مجتمع های انرژی و نظامی-صنعتی اوکراین خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه روز چهارشنبه گزارش داد، که نیروهای مسلح روسیه در پاسخ به تلاش‌های رژیم کیف برای آسیب رساندن به ساختارهای انرژی روسیه، صبح امروز یورش گروهی به ساختارهای انرژی و همچنین شرکت‌های مجتمع نظامی-صنعتی اوکراین انجام دادند.
Военнослужащие РФ на рабочих местах в машине ПВО  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.05.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
سرنگونی 32 پهپاد، 7 بمب همر، 7 موشک وامپیر و کشته شدن بیش از 1000 سرباز اوکراینی
در پیام این وزارت آمده است: "در پاسخ به تلاش‌های رژیم کی‌یف برای آسیب رساندن به ساختارهای انرژی روسیه، صبح امروز نیروهای مسلح فدراسیون روسیه یورش گروهی را با جنگ افزارهای دوربرد دریایی و هوایی جا به جا شده در دریا، سامانه موشکی ابرصوت هوازی کینژال و همچنین هواپیماهای بدون سرنشین در برابر ساختارهای انرژی و همچنین شرکت های نظامی - مجتمع صنعتی اوکراین انجام دادند".
این وزارت خاطرنشان کرده است، که هدف های یورش ها محقق شد، همه ای هدف های تعیین شده مورد اصابت قرار گرفت.
این وزارتخانه افزود: در نتیجه این یورش، توانایی اوکراین برای تولید محصولات نظامی و همچنین انتقال جنگ افزارها و تجهیزات نظامی غربی به خط تماس رزمی به میزان قابل توجهی کاهش یافت.
این وزارت همچنین گزارش داد، که ارتش روسیه نووکالینووو در جمهوری خلق دونتسک و کیسلوفکا در منطقه خارکف را آزاد کرد. برپایه گزارش وزارت دفاع روسیه، ارتش اوکراین در مجموع روزانه 1050 نفر را در همه جهات از دست داده است. از جمله تجهیزات اوکراینی که در طول روز نابود شده، یک تانک لئوپارد دیگر نیز در میان آنها وجود دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала